www.sweetgirl.com
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي كل جديد

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

الشاب الجدع

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
mostafakiekie

الشاب الجدع Empty
مُساهمةموضوع: الشاب الجدع   الشاب الجدع I_icon_minitimeالثلاثاء يونيو 17, 2008 1:50 pm

lol! بسم الله الرحمن الرحيم

الاول بسألكم سؤال وياتري هتجاوبوني ولا لاء ؟

السؤال هوا

مين هوا الشاب الجدع ؟

ها

ها

مش عارف الاجابه صح صعبه بتحطك في حيره الاجابه بس لو فكرت فيها هتلاقيها مش صعبه تعرف ليه

قولتلي ليه

اقولك انا يا سيدي ليه لان الشاب الجدع مش هوه الشاب الجدع اللي الناس تقول عليه ده جدع لاء الشاب الجدع هوه بينقسم لثلاثه انواع

اول نوع في المناطق العشوائيه ايوه المناطق العشوائيه استغربت ليه انا بحب اعرفك علي الشاب الجدع في المناطق العشوائيه هوه الشاب اللي يعرف يمسك السلاح في وش اخوه وقرايبه واصحابه اه وميسبش حقه كمان ده مش كده وبس ده ممكن يسوي جريمه كمان بس المهم ان حقه ميضعش ده الشاب الجدع في المناطق العشواقيه

تاني نوع يا سيدي الشاب الجدع اللي في المناطق العاديه او المتوسطه الطبق وهوه الشاب اللي يعرف يكلم بنت علي الشات ويعمل معاها اجمد شات ويمثل عليها الحب شفت بقي شبابنا جدعه ازاي

تالت نوع يا سيدي هوه الشاب الجدع في المناطق الراقيه الشاب اللي يعرف يسمع هيفا وعمرو ونانسي ويركب كل يوم عربيه موديل واهم حاجه السلسله لو مش موديل اغيرها دي سلسله العربيه اه وسلسله الكلب كمان لازم تكون موديل

شوفت بقي شبابنا ازاي جدع وتافه وهايف

انا جاي ادور علي الشاب الجدع اللي سايب حقه وساكت يقولوا شئ معاهم ومش بيعارض يقولوا حا معهم ومش بيعارض فين شبابنا اللي مستخبي اللي مبيسبشي حقه في الاجره بتاعه الميكروباص بعد ما الجاز غلي غلوا الاجره ربع جنيه انا عايز الشاب اللي يوفر الربع جنيه يجيب بيه خمسه عيش قبل ما يبقي الخمسه بخمسه جنيه

ولكم جزيل الشكر اخوكم
http://www.mostafakiekie.jeeran.com
Admin
Admin
Admin

الشاب الجدع Empty
مُساهمةموضوع: رد: الشاب الجدع   الشاب الجدع I_icon_minitimeالثلاثاء يونيو 17, 2008 2:23 pm

الله ينووووور عليك شبابنا فعلا بقي هارتى في موضوع بلده جدا
https://sweetgirl.forummaroc.net

الشاب الجدع
صفحة 1 من اصل 1